محدودیت‌های یک اکانت در بلاگر چیست؟

بلاگر سعی بر دادن فضای هرچه بیش‌تر در بلاگر به شما را دارد. شما خواهید دید که بسیاری از محدودیت‌های بلاگر آنچنان محدود کننده نیستند، ولی برای اطلاع شما در زیر لیست این محدودیت‌ها آورده شده است.
تعداد وبلاگ‌ها: در یک حساب کاربری شما محدودیتی برای ساخت وبلاگ ندارید و هر چند عدد که بخواهید می‌توانید وبلاگ درست کنید.
تعداد مطالب وبلاگ: محدودیتی برای تعداد پست‌های یک وبلاگ وجود ندارد.
حجم مطالب وبلاگ: یک مطلب به تنهایی محدودیت حجمی ندارد،‌ ولی مطالب خیلی بزرگ ممکن است باعث مواجه شدن شما با محدودیت حجم هر صفحه شود. (مطلب بعدی را نگاه کنید)
حجم صفحات وبلاگ: هر صفحه (مانند صفحه‌ی اول وبلاگ یا هر کدام از صفحات آرشیوی) دارای محدودیت حجمی 1 مگابایت هستند. این محدودیت اجازه‌ی نمایش حدود چند صد صفحه متن را به شما خواهد داد، ولی اگر انتخاب کرده‌اید که چند صد پست در صفحه‌های وبلاگ شما نمایش داده شوند، ممکن است به این محدودیت بر بخورید.در صورت رسیدن به این محدودیت با یک یغام خطا به صورت "006 Please contact Blogger Support." مواجه خواهید شد. اگر با این خطا مواجه شدید می‌توانید با کم کردن تعداد پست‌های نمایش داده شده در صفحات اول وبلاگتان این مشکل را رفع کنید. همچنین کم کردن تعداد پست‌های نمایش داده شده در صفحات وبلاگ به سریع‌تر نمایش داده شدن وبلاگ شما کمک خواهد کرد.
تعداد کامنت‌ها: هر مطلب می‌تواند هر تعداد کامنتی داشته باشد.
تعداد تصاویر: تا 1 گیگا بایت حجم تصاویر قابل آپلود کردن می‌باشد، که با Picasa Web به اشتراک گذاشته خواهد شد.
حجم تصاویر: اگر شما توسط Blogger Mobile تصویر ارسال می‌کند برای هر تصویر محدودیت حجمی 250K را خواهید داشت.
اعضای تیم: برای هر وبلاگ گروهی محدودیت 100 عضو وجود دارد.
توضیحات وبلاگ: محدود به 500 کراکتر و بدون کد HTML می‌باشد.
توضیحات "درباه‌ی من": محدود به حداکثر 1200 کرکتر.
لیست علاقه‌مندی‌ها در پروفایل: حداکثر 2000 کرکتر برای هر مورد.