طریقه صحیح تبدیل کارکترهای غیرمجاز کدهای تحت وب به کارکترهای مجاز برای استفاده در پستهای بلاگر

یکی از مشکلاتی که کاربران بلاگر با ان روبرو هستند ، عدم توانایی در قرار داده کدهای HTML و یا XMl در پستهای بلاگر میباشد . کاربران عزیز برای تبدیل کارکترهای غیر مجاز به کارکترهای مجاز و برای انتشار انها در وبلاگهای خود  میتوانند :

1- به سایت Postable رفته و در کادر مربوطه کد مورد نظر خود را نوشته و سپس برای تبدیل کد مورد نظر به کارکترهای مجاز بر روی گزینه make it Friendly کلیک کنید :

2- وارد سایت Simple Code شده واز بخش Enter Markup کد غیر استاندارد را تایپ کنید  و سپس با کلیک کردن بر روی دکمه Process و از بخش Cut n " Paste کد استاندارد شده را برداشت کنید .


3- استفاده از برنامه postable و نوشته شده توسط آقای نصیری

طریقه کار با برنامه بسیار ساده است . فقط کافیست کدهای غیراستاندارد را در کادر بالا کپی - پیست کنید . سپس برای تبدیل به کارکترهای مجاز بر روی آیکن سبز رنگ بالای برنامه کلیک کنید . درنهایت کدهای تبدیلی در کادر پائین ساخته خواهد شد .

طریقه استفاده :
1- برای استفاده این کدها در پست وبلاگ خود باید کدهای تولیدی و استاندارد را بین دو تگ زیر در بخش Edit HTML ادیتور وبلاگ خود قرار دهید :


<code>
محل قراردادن کدهای استاندارد
</code>

2- برای زیبا سازی نوع نمایش این کدها در وبلاگ خود ، وارد بخش Layout شده و از انجا وارد زبانه Edit HTML شوید . سپس کدهای زیر را در میان کدهای CSS قالب خود قرار دهید :


code {
width:70%;
max-width:500px;
direction:ltr;
font-family:"Courier New", Courier;
text-align:left;
height:auto;
float:left;
border:2px solid #f5ebdf;
padding:10px;
background-color:#fbf8f3;
margin:10px 25% 10px 5%;
position:relative;
left:30px;
line-height:100%;
clear:both;
}