شناسنامه‌ى وبلاگ‌ - پروفایل بلاگر

شناسنامه‌ى وبلاگ‌تان فراموش نشود

اگر کاربر بلاگر هستيد، در سمت چپ پانل مديريت وبلاگ، حتما گزينه‌ى Edit Profile ‌را ديده‌ايد. روى آن کليک کنيد و به ترتيب، تيک گزينه‌هاى زير را بزنيد.

Share my profile
Show my email address

همين‌طور، در بخش Identity آدرس اى‌ميل‌تان را در کادر Email Adress وارد کنيد. اين آدرس، مى‌تواند آدرس ديگرى به جز شناسه‌ى ورودى‌تان باشد -منظور شناسه‌ى جى‌ميل است-.
با اين کار، علاوه بر معرفى صحيح‌تر شما در صفحه‌ى شناسنامه‌ى وبلاگ‌تان، هنگامى که در وبلاگ ديگرى از زيرمجموعه‌ى بلاگر نظر مى‌دهيد، نويسنده‌ى يادداشت به راحتى مى‌تواند به نظر شما پاسخ بدهد.


نمایش انتخابی وبلاگهای شما در پروفایل بلاگر
ممکن است که شما برای آزمایش و دستکاری قالب وبلاگتان، وبلاگ دیگری ساخته باشید و یا وبلاگ در وبلاگ دیگری نیز فعالیت میکند که دوست ندارید کسی از آن آگاهی داشته باشد و مسلماً نمیخواهید این وبلاگ در پروفایلتون نمایش داده شود. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

1- پس از وارد شدن به حسابتان در بلاگر (یعنی در صفحه Dashboard ) بر روی Edit Profile کلیک کنید.

2- پس از ورود به صفحه‌ی Edit User Profile در زیرگروه Privacy (اولین بخش پروفایل) در روبروی Show my blogs، بر روی Select blogs to display کلیک کنید.

3- در صفحه ای که باز می شود، اسامی تمامی وبلاگهایی را که در حسابتان دارید نمایش داده می شود. حالا کافیست تیک را از جلوی اسامی وبلاگهایی که نمی خواهید نامشان در پروفایلتان نمایش داده شوند بردارید.

4- پس از اتمام کار دکمه‌ی بر روی Save Settings را کلیک کنید تا تغییرات اعمال شوند.