رفع ایراد معروف Bx-Errors در تعویض قالبهای بلاگر


آیا تصویر بالا برای شما آشنا میباشد ؟ و آیا شما هم در تعویض قالب وبلاگر خود در بلاگر خود دچار مشکل شده‏اید ؟ آیا درهنگام تعویض قالب وبلاگ خود ارورهای زیر ومشابه آنها را :

bx-bliced
bX-ev85ll
bX-39cc9q
bX-y6cz0v
bX-982020

مشاهده کرده‏اید ؟ برای رفع این مشکلات به ادامه مطلب توجه نموده.مراحل زیر را در صورت مرتفع نشدن ایراد به ترتیب انجام دهید :

1 - به صورت استاندارد قالب وبلاگ خود را تعویض نمائید .ابتدا وارد قسمت Layout شده از انجا وارد قسمت Edit HTML شوید و از بخش upload a template from a file on your hard drive قالب خود را فراخوانی کرده و بر روی دکمه Upload کلیک کنید.

2 - اگر ایراد برطرف نشد : برای رفع این مشکل از مرورگرهای متفاوت برای تعویض قالب وبلاگ خود استفاده کنید . اگر در هنگام تعویض قالب از مرورگر فایرفاکس استفاده می‏کنید و این مشکلات نمایان شد ، از مرورگر دیگری برای تعویض قالب وبلاگ خود استفاده کنید .
گوگل کروم ، اپرا ، اینترنت اکسپلور و ...


3-اگر ایراد برطرف نشد : قالبهای بلاگر عموما با فرمت XML ساخته می‏شوند . قالب دلخواه خود را با برنامه Notepad باز کنید ، همه نوشته ها را انتخاب کرده و کپی نمائید و سپس وارد قسمت Edit Template شده و کدهای کپی شده را انتقال دهید و در نهایت بر روی دکمه Save Template کلیک کنید .

4- اگر ایراد برطرف نشد : در کدهای قالب خود بدنبال بخشهای زیر بگردید و قبل از ذخیره کردن قالب اعداد مربوطه را به دلخواه تغییر دهید :
b:widgetid='Header1'
b:widgetid='Blog1'
b:widgetid='Label1'
b:widgetid='HTML1'

به عنوان مثال Header 1 را به Header 2 تغییر دهید و بقیه را هم به این صورت .

5 - تا اینجا باید به وسیله انحام یکی از مراحل بالا ، مشکل برطرف شده باشد و اما اگر ایراد برطرف نشد : با استفاده از برنامه CCleaner کلیه کشها و فایلهای ذخیره شده در مرورگرهایی که این برنامه از قبیل فایرفاکس ، اپرا و IE می‏شناسد را پاک کنید .

» دانلود آخرین نسخه برنامه CCleaner
امیدوارم که بوسیله انجام هر کدام از مراحل بالا مشکل شما حل شده باشد و اگر نشد من راه دیگه ای بلد نیستم .

» منبع : BloggerBuster